uvádza...
14. logistický kongres SLOVLOG, 22. -23. októbra 2020

Aktuality

Najčerstvejšie novinky v plánovaní kongresu

Nebude chýbať ani obľúbená panelová diskusia na tému EKONOMICKÝ VÝVOJ A JEHO VPLYV NA LOGISTIKU

publikované 29. júna 2020

Doba vírusová za sebou zanechala znateľnú stopu v podobe poklesu ekonomiky, avšak každý pád má pozitíva. Môžeme už len stúpať, ale skôr či neskôr príde ďalšia rana. Ako exponenciálne rásť a byť pripravený na výkyvy, aby nás ekonomicky nerozhádzal „korona“ alebo iný vírus? Samozrejme, nielen na to sa zameriame v panelovej diskusii.

TOP rečník potvrdený! Hlavným speakerom SLOVLOGu bude LADISLAV ŠPAČEK

publikované 3. júna 2020

Je známym odborníkom na etiketu a komunikáciu v praxi. Na kongrese SLOVLOG bude hovoriť na tému Náš zákazník, náš pán. Vďaka jeho prezentácii sa dozviete tipy pre úspešnú komunikáciu so zákazníkmi, ale aj s vašimi kolegami. Prezradí tiež, ako so šarmom a efektívne zvládnuť aj rokovania s na prvý pohľad nie dobre naladeným zákazníkom. 

Prípravy kongresu SLOVLOG v plnom prúde

publikované 18. mája 2020

V súčasnej dobe intenzívne pracujeme na príprave programu logistického kongresu SLOVLOG. Situácia ohľadom koronavírusu sa postupne dostáva do normálu a my sa už nevieme dočkať, keď sa spoločne stretneme. Máte sa na čo tešiť! Účasť už teraz potvrdilo veľa skvelých rečníkov.

Fórum LOG-IN SK presúva časť svojho programu na SLOVLOG!

publikované 28. apríla 2020

Fórum LOG-IN SK, ktoré sa malo konať dňa 14. 5. 2020 v Doublee Tree by Hilton v Bratislave sa vzhľadom na momentálnu situáciu presúva časť svojho programu na kongres SLOVLOG, ktorý sa uskutoční 22. – 23. 10. 2020 v Senci. Súčasťou kongresu bude aj galavečer logistických inovácií! 

Náš zákazník, náš pán! Toto je hlavná téma 14. ročníka kongresu SLOVLOG

publikované 20. januára 2020

Znie to tak jasne a­ jednoducho, napriek tomu nejde o ­samozrejmosť. Existuje mnoho príležitostí, ktoré sú často pomyselným jazýčkom na váhach pri rozhodovaní o úspechu alebo neúspechu. Chcete vedieť, ako a­ o ­čom premýšľajú “páni”, aké sú ich očakávania od dodávateľov a ­v ­čom dodávatelia logistických služieb zbytočne zlyhávajú? A­ v­ čom tkvie ich príležitosť? Často nejde len o cenu. Príďte si vypočuť, ako v tomto duchu uvažujú giganti v rôznych oblastiach trhu.